Nog een nachtje slapen - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Marie-Louise - WaarBenJij.nu Nog een nachtje slapen - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Marie-Louise - WaarBenJij.nu

Nog een nachtje slapen

Door: Marie-Louise

Blijf op de hoogte en volg Marie-Louise

28 Juli 2010 | Nederland, Amsterdam

Nog een nachtje slapen en dan ga ik aan mijn grote avontuur beginnen, wonen en werken in Nieuw Zeeland. Ik vind het ontzettend spannend, maar heb er ook heel veel zin in. Morgen om 11.30 vertrek ik richting Singapore waar ik vrijdagochtend om 06.00 plaatselijke tijd zal aankomen. 's Avonds vlieg ik door naar Auckland. Voor de tussenliggende uren heb ik een fijn hotel geboekt, met zwembad op het dakterras. Zaterdag en zondag zal ik doorbrengen in Auckland, waarna ik op maandag 2 augustus mijn reis zal vervolgen naar Taupo. Ik word hier opgehaald door mijn nieuwe werkgever.

Via dit weblog wil ik jullie op de hoogte houden van mijn verblijf aan de andere kant van de wereld. Natuurlijk vind ik erg leuk om ook van jullie reacties te krijgen! We houden contact!

Groeten, Marie-Louise


  • 28 Juli 2010 - 19:04

    J En H:

    Lieve stoere Wiesje,

    Jij gaat een fantastische tijd hebben (ik kan het weten) en wij gaan je zo missen! Maar skype doet wonderen. Morgen kom ik echt zonder zakdoek naar Schiphol ! slaap lekker
    liefs van ons

  • 28 Juli 2010 - 20:01

    Mo,Edwin En Davy:

    Beste Marie-Louise,

    Wij wensen jou een Top jaar toe met veel ontspanning en een leuke werkplek.Geniet en sta open voor al het moois wat voorbij komt in dit mooie land.wij gaan jou volgen en mailen.Fijne vliegreis en slaap nog even lekker in je eigen bed.Veeeeel Plezierrrrr

    je achter buurtjes.
    Mo,Edwin en Davy.

  • 29 Juli 2010 - 07:11

    De Rodenburgjes:

    Hi Marie,

    Ontzettend spannend! Het voelde gisteren nog niet als realiteit, maar nu zit je bijna in het vliegtuig. Veel plezier en succes en deze site staat al in onze favourieten en zulen we zeker in de gaten houden. Liefs, Ap, Nathalie, Fleur & Luuk

  • 29 Juli 2010 - 20:11

    Erik En Gerda:

    Lieve Marie-Louise,

    Helaas hebben we je geen gedag meer kunnen zeggen, maar op deze manier kunnen we je toch nog het allerbeste en veel succes wensen voor de komende tijd. We vinden het toch zo dapper van je!
    Het is erg leuk om je op deze manier te kunnen blijven volgen.

    Lieve groetjes van Erik en Gerda

  • 30 Juli 2010 - 12:38

    Frank:

    He Lou, we zullen naar je zwaaien als je over vliegt! Goeie reis en wellicht tot gauw. Liefs Frank & Syl

  • 01 Augustus 2010 - 08:38

    Mama En Jac:

    hallo marie louise ik heb je mailtjes ontvangen .ik ben blij dat de reis goed is verlopen .nu het grote avontuur .dat gaat je lukken ,zeker als ik je foto zie je lacht de wereld toe .we houden contact lieve groeten mama

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Lou Down Under

Recente Reisverslagen:

20 Juli 2011

The Countdown...

09 Mei 2011

Kilometers vreten...

11 April 2011

Spanning en sensatie...

05 Maart 2011

Goede tijden, slechte tijden....

23 Januari 2011

The Kiwi Way
Marie-Louise

Op 29 juli gaat mijn grote avontuur beginnen, een jaar wonen en werken in Taupo, Nieuw Zeeland! Nog twee weekjes in Nederland met veel bezoekjes aan familie en vrienden. Lijstjes afwerken van things-to-do, maar me vooral ook voorbereiden op deze enorme uitdaging!!

Actief sinds 16 Juli 2010
Verslag gelezen: 163
Totaal aantal bezoekers 36023

Voorgaande reizen:

25 Augustus 2015 - 10 Maart 2016

Hallo Wereld!

29 Juli 2011 - 27 Oktober 2011

Lou Down Under

29 Juli 2010 - 30 November -0001

Lou Down Under

Landen bezocht: